Trening split

kettle-bell-279731_1280

Trening split to mówiąc bardziej prostym językiem trening dzielony. Jego głównym założeniem jest ćwiczenie oddzielnie każdej partii mięśniowej. Taki sposób układania treningu szczególnie będzie korzystny dla osób które planują wyrzeźbienie sylwetki oraz rozbudowę masy mięśniowej. Trening split nie jest kierowany do amatorów, bowiem wymaga nawet minimalnego doświadczenia w wykonywaniu treningu siłowego. Amatorom ten tym aktywności fizycznej odradzany jest z dwóch przyczyn. Po pierwsze ciało osoby, która do tej pory nie ćwiczyła w ogóle lub bardzo rzadko nie jest przystosowane do tempa i obciążeń jakie niesie za sobą ten tym treningu. Początkujący zanim przystąpią do tego planu treningowego powinni najpierw co najmniej przez pół roku regularnie ćwiczyć na siłowni. Drugim powodem dla którego przynajmniej na początku amatorzy nie powinni tak trenować jest całkowity brak wiedzy i doświadczenia dotyczącego treningów siłowych. Aby trening split wykonywać efektywnie trzeba potrafić wykonywać bezbłędnie co najmniej kilkanaście ćwiczeń siłowych.

1 Comment

  1. Andrzej says: Odpowiedz

    Koniec pytań bez odpowiedzi i godzin straconych na sali treningowej testując rozpiski wzięte od kolegów, albo z internetu. Plany, które działają na innych, wcale nie muszą działać na Ciebie! Nie trać już czasu, sprawdź plany treningowe i pomoc dietetyków na http://potreningu.pl/plany/ , dieta jest ukladana indywidualnie (tak samo trening) uwzględniając informacje uzyskane od zainteresowanej osoby. Polecam!

Dodaj komentarz