Jak poprawić kształt piersi?

sports-1708051_1920

Kształt kobiecych piersi nie jest z góry nadany raz na zawsze dla każdej z nich. Zmieniają się one wraz z wiekiem i pod wpływem życia kobiety. Inaczej wyglądają piersi młodej dwudziestolatki, a inaczej matki dwójki dzieci. Jednak warto wiedzieć, że każda kobieta ma wpływ na ich wygląd. Ćwiczeniami można poprawić (nie całkowicie zmienić) ich kształt i nadać nieco jędrności. Jednym z podstawowych ćwiczeń są pompki. Choć niewiele kobiet je potrafi prawidłowo zrobić, to warto się ich nauczyć. Bardzo dobrze stymulują pracę mięśni piersiowych i grzbietowych, powodując ich napięcie. Dzięki nim piersi mogą wyraźnie podnieść się i zebrać po bokach. Pozytywne efekty dają też ćwiczenia z ciężarkami wykonywane na stojąco lub te, które opisywane są jako ćwiczenia na triceps – działają one też na mięśnie piersiowe. Bardzo prostym ćwiczeniem jest zaciskanie dłoni przed sobą w pozycji „jak do pacierza”. Niby banalne napinanie mięśni, ale może przynieść zaskakująco dobre efekty. Mięśnie klatki piersiowej można ćwiczyć bez względu na wiek.

Dodaj komentarz